محل لوگو

5دلیل موجه برای اینکه عمل بینی انجام دهیم


به محض اینکه به فکر انجام عمل رینوپلاستی می‌افتید، اطرافیان از شما خواهند پرسید چرا عمل بینی انجام می‌دهید؟ چه مشکلی دارید که زیر تیغ جراحی می‌روید؟ هر چند که شاید به آن ها ارتباطی نداشته باشد، اما، دست کم شما باید با خود صادق باشید و یک دلیل موجه برای انجام چنین عملی دست کم برای خود داشته باشید. ما در این مقاله به 6 دلیل انجام عمل بینی خواهیم پرداخت. مقاله را بخوانید و ببینید شما چرا می خواهید بینی خود را عمل کنید.

دلیل انجام عمل بینی واقعا چیست؟

رینوپلاستی معمولا به دو دلیل عمده زیر انجام داده می‌شود:

به منظور زیبایی

به منظور بهبود یا بازگرداندن عملکرد بینی

یعنی در نهایت در حالت نرمال و طبیعی شما یا برای زیباتر شدن بینی و صورت عمل می کنید یا صرفا به دلیل بهبود تنفس. 6 دلیلی که بیشتر افراد را نیازمند به انجام عمل جراحی بینی می‌کند در ادامه توضیح داده شده است.

1. برطرف کردن مشکلات تنفسی

اگر به خاطر بینی خود با مشکل تنفسی روبرو هستید احتمالا عمل رینوپلاستی می تواند به برطرف شدن مشکل شما کمک کند. کافیست به یک جراح بینی خوب مراجعه کنید و بعد از گرفتن تصاویر سی تی اسکن اگر مشکلی در تیغه بینی یا بخش های دیگر آن وجود داشته باشد زیر تیغ جراحی می روید.

2. ترمیم مشکلات ناشی از تصادفات و تروما به بینی

امیدواریم که تصادفی برای کسی پیش نیاید. اما گاها بیمارانی به ما مراجعه می کنند که بر اثر تصادفات و وارد شدن ضربه به صورت، با شکستگی بینی و مشکلات دیگری مانند انحراف بینی روبرو هستند. طی یک جراحی می توان هم بینی آسیب دیده را ترمیم کرد و هم زیبایی را دوباره به چهره این افراد بازگرداند. هزینه عمل بینی در افرادی که دچار تروما شده اند معمولا تحت پوشش بیمه نیز قرار می گیرد.

3. برطرف کردن مشکلات خروپف و تناژ صدا

شاید فکر کنید که خروپف یک مشکل مادرزادی است و یا اینکه تنها بعد از شکستگی بینی ایجاد می شود. خروپف علل مختلفی دارد و صرف نظر از این علل، با انجام عمل زیبایی بینی، این مشکل می توان تا حدودی برطرف می شود.

4. متفارن شدن بینی و صورت

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است و چون در وسط صورت قرار دارد هرگونه تغییر در ظاهر آن می تواند تغییرات چشمگیری در زیبایی ایجاد کند. مشکلاتی مانند انحراف بینی، داشتن قوز بینی، سربالا بودن یا سرپایین بودن بینی و مشکلاتی از این دست می توانند تقارن صورت را بر هم بزنند. برای بازگرداندن تقارن به چهره، انجام عمل جراحی رینوپلاستی گزینه بسیار مناسبی است.

5. تغییر اندازه بینی

شاید ناراضی بودن از شکل، فرم یا اندازه بینی بزرگترین علت انجام عمل بینی باشد. افراد از اقوام مختلف معمولا شکل بینی متفاوتی دارند. برخی به طور ژنتیکی بینی بزرگی دارند، برخی بینی پهنی دارند، برخی بینی کوچکی دارند، برخی بینی استخوانی وبرخی دیگر بینی گوشتی.

چنانچه شخصی از ظاهر بینی خود ناراضی باشد و گمان کند شکل بینی اش در تناسب و یا تعادل با صورتش مشکل ایجاد کرده، می تواند با انجام یک عمل زیبایی بینی، هم فرم بینی را زیباتر کند، هم اندازه آن را بهبود ببخشد و از همه مهم تر تناسب طبیعی را به صورت خودش بازگرداند.

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما