محل لوگو

قیمت ارتودنسی عامل تصمیم گیری در درمان ارتودنسی


اما یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر تصمیم شما در مورد انجام ارتودنسی برای صاف کردن دندان‌ها و یا صرف نظر کردن از آن تأثیر زیادی داشته باشد، هزینه‌ ارتودنسی است.

هرچند ممکن است هزینه سیم کشی دندان و قیمت ارتودنسی در نگاه اول خیلی زیاد به نظر برسد، اما مطمئن باشید که در قبال فواید و مزایای زیاد آن، بدون به همراه داشتن عوارض ارتودنسی، اصلاً هزینه بالایی نیست. در واقع ارتودنسی دندان می‌تواند در درازمدت به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما کمک زیادی کند.

برای مثال همین دندان‌های شلوغ و نامرتب شما و یا دندانی که افتاده است و یا ناهنجاری‌های فک که استفاده از سیم کشی دندان را برای شما ضروری می‌سازد، اگر به‌موقع و با روش مناسب مورد درمان قرار نگیرد، می‌تواند در آینده باعث پوسیدگی دندان‌ها و از دست رفتن تعداد بیشتری از آنها شود.

همه ما خیلی خوب می‌دانیم که مراجعه مکرر به متخصص ارتودنسی برای درمان پوسیدگی دندان و یا کشیدن دندان‌های پوسیده و کاشت دندان‌‌های جدید تا چه حد می‌تواند برای ما هزینه به همراه داشته باشد.

علاوه بر آن، بیماری‌های مزمن دهان و دندان می‌تواند در آینده منجر به بروز مشکلات شدیدتری برای سلامتی شما از قبیل چاقی، سوء تغذیه، دیابت و بیماری‌های قلبی شود.

اینها همگی بیماری‌ها و عوارض خطرناکی هستند که برای تأثیر مخرب آنها بر سلامتی و کیفیت زندگی شما به هیچ وجه نمی‌توان قیمتی تعیین کرد.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی ثابت

حداقل هزینه ارتودنسی

پیش از آن که به حداقل هزینه ارتودنسی بپردازیم، بهتر است از عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)، آگاهی بیابیم؛ چرا که به عنوان مثال حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با حداقل هزینه ارتودنسی سرامیکی و حتی حداقل هزینه ارتودنسی فک بالا و حداقل هزینه ارتودنسی فک پایین با هم متفاوت است.

منبع :https://www.orthotips.ir/

  انتشار : ۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 10

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما